Monday, February 19, 2007

Χριστόδουλος Four Seasons

Ένα απολαυστικό ρεπορτάζ του Νίκου Παπαχρήστου στην "Καθημερινή" για τη διαμονή του Χριστόδουλου στο ξενοδοχείο "George V" της αλυσίδας Four Seasons. Ο ταπεινός αρχιερέας απαντά σε επιστολές πιστού εξηγώντας τα της διαμονής του εκεί:
● «Φιλική μου οικογένεια, ενδιαφερομένη για μια ολιγοήμερη ανάπαυσή μου, προσεφέρθη να με διευκολύνει και μου “έκλεισε” δωμάτιο στο παρισινό ξενοδοχείο Four Seasons».
● «Εμεινα σε ένα κοινό δωμάτιο, με ένα κρεβάτι, με θέαν μάλιστα στον ακάλυπτο χώρο».

● «Επανελθών ηυχαρίστησα τους φίλους μου για την εξυπηρέτησίν μου, επειδή αμέσως αντελήφθην ότι εκείνοι είχαν κάνει και την οικονομικήν ρύθμισιν (= είχαν πληρώσει), χωρίς εγώ να γνωρίζω τίποτε».
● «Και μη μου πείτε να πάω σε κάποιο μοναστήρι. Στα μοναστήρια έχω πάει πλειστάκις και τα αγαπώ. Αλλά όταν θέλει κανείς να ξεκουρασθή προτιμά άγνωστα μέρη για να έχει ησυχίαν»
● «Το δηλητήριον εχύθη με τους τόννους επάνω μου, ως εάν διέπραξα τη φαυλοτέραν των πράξεων».

● «Είναι “γεννήματα εχιδνών”. Και έχουν την αποδοκιμασίαν μου κατενώπιον του Θεού».
Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα στο http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100008_18/02/2007_216507

4 comments:

Stelios Frang said...

Αν δεν έβγαινε να πει ότι τα έξοδα κατέβαλε χορηγός, κανείς δεν θα έδινε σημασία. Αλλά, είπαμε, δεν μπορεί να κρατήσει το στόμα του και δίνει τροφή για πολυσέλιδα βιβλία :-)))

Anonymous said...

lol!!

tzonakos said...

Φοβήθηκα, τρέμω απο την κατάρα του χριστόδουλα !
Παπαπαπα, μας αποδοκίμασε, πάει, θα καούμε στην κόλαση !
Χάϊλ χερ φύρερ κριστόντουλ

manolis.vasilakis said...

Έχω μια διαφωνία με το "Χάϊλ χερ φύρερ κριστόντου".
Αναλυτικά έχω διατυπώ σει την άποψή μου επ' αυτού στις σελίδες 186-188 του βιβλίου "Η Μάστιγα του Θειού".