Στο blog Ροΐδη εμμονές αναδημοσιεύεται ένα υπέροχο ρεπορτάζ του νεοφασιστικού φύλλου «Ελεύθερος Κόσμος» σχετικά με τη φαιοκόκκινη σύναξη των εθνικοφρόνων:
Ένα από τα πιο σπαρταριστά ευθυμογραφήματα που διαβάσαμε τον τελευταίο καιρό είναι το ρεπορτάζ του «Ελεύθερος Κόσμος» (17.5.2007, αρ. φύλ. 202, σελ. 3 ) σχετικά με την πρόσφατη σύναξη των εθνικοφρόνων εναντίον του βιβλίου Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, η οποία τελούσε και υπό την αιγίδα της. (δεν θα την πω φασιστοφυλλάδα επειδή διετέλεσε όργανο της Χούντας, όχι. Δεν μοιράζω επαίνους έτσι εύκολα, και δεν θα με κάνετε να την ονομάσω νεοφασιστικό φύλλο γιατί τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς δεν χρησιμοποιούμε εδώ). Απολαύστε και θαυμάστε:
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ «ΑΝΤΙΒΑΡΟΥ»
Σε μια κατάμεστη από κάθε λογής εκπροσώπους του «εθνικιστικού λόμπυ» αίθουσα συνεδρίων της ΕΣΗΕΑ έγινε το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης η ημερίδα του διαδικτυακού χώρου «Αντίβαρο» με αίτημα την απόσυρση του διαβόητου βιβλίου Ιστορίας που έγραψε η κολλητή του Σημίτη, Μαρία Ρεπούση.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στις 12.30 μ.μ. κράτησε πάνω από 4 ώρες και αποδείχθηκε λίαν επεισοδιακή. Μεταξύ των 250 παρευρισκομένων διακρίναμε προσωπικότητες απ’ όλους τους πολιτικούς χώρους, απόδειξη ότι το περιλάλητο «εθνικιστικό λόμπυ» επεκτείνεται από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά. Κι όπως πολύ σωστά είπαν κάποιοι από τους ομιλητές, και μόνο για την αφύπνιση αυτού του υπόγειου «εθνικιστικού λόμπυ», πρέπει να είμαστε αιωνίως ευγνώμονες στην Μαρία Ρεπούση.
Πήρε τα πάνω του το «εθνικιστικό λόμπυ» Βασίλης Φίλιας, Αντώνης Ναξάκης, Οδυσσέας Χατζόπουλος, Μαρία Τζάννη, Γιώργος Καραμπελιάς, Δημήτριος Αλευρομάγειρος, Γιώργος Λεονταρίτης, Δημοσθένης Κούκουνας, Χρύσανθος Λαζαρίδης [γ.γ. του «Δικτύου 21»], Αριστείδης Δημόπουλος, Άννα Συνοδινού, Κωνσταντίνος Ρωμανός, Βλάσσης Αγτζίδης, Θύμιος Παπανικολάου, Περικλής Νεάρχου, Δημήτρης Ζαφειρόπουλος [διευθυντής του «Ελεύθερου Κόσμου»], Γιάννης Παπαμιχαήλ, Τάσος Κοντογιαννίδης και πολλοί άλλοι βρέθηκαν την Πέμπτη το μεσημέρι στην εκδήλωση του «Αντίβαρου», για να διατρανώσουν την απόφασή τους να μην επιτρέψουν σε καμία Ρεπούση , σε κανέναν Λιάκο και σε καμμία Μαριέττα Γιαννάκου να αποδομήσουν την εθνική μας συνείδηση και την φυλετική συνέχεια του Ελληνισμού.
Κεντρικός ομιλητής της ημερίδας ήταν ο επί χρόνια Κοσμήτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης, ο οποίος διηγήθηκε λεπτομερώς με ποιόν τρόπο έγινε η άλωση όλων των τμημάτων Ιστορίας όλων των Ελληνικών Πανεπιστημίων από το λεφούσι του Λιάκου και της Ρεπούση.
Ο καθηγητής της Παντείου Νεοκλής Σαρρής αποκάλεσε «ανθρωπάρια, δειλούς και γελοιωδέστερους των γελοίων» τον ακροαριστερό συρφετό που βρίσκεται πίσω από την συγγραφή του βιβλίου της Ρεπούση και ζήτησε να καταψηφιστούν στις προσεχείς εκλογές τόσο η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, όσο και τα τρία κοινοβουλευτικά κόμματα (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΝ) που συνεχίζουν να στηρίζουν το βιβλίο. Η Απορία της Άννας Συνοδινού και το Air Condition που χάλασε Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι υπόλοιποι προγραμματισμένοι ομιλητές Κωνσταντίνος Ρωμανός, Βλάσσης Αγτζίδης, Γιώργος Καραμπελιάς, Περικλής Νεάρχου, ενώ ο καθηγητής της Παντείου Γιάννης Παπαμιχαήλ αποκάλεσε την Ρεπούση, την Κουλούρη και τις άλλες κυρίες στις οποίες αναθέσαμε την συγγραφή των σχολικών βιβλίων ιστορίας, ως πελώρια μηδενικά που έχουν συνηθίσει να δουλεύουν «με το αζημίωτο» λαμβάνοντας δηλαδή τεράστιες αμοιβές για απίθανα προγράμματα, τα οποία περιέργως ανατίθενται σε αυτές άνωθεν.
Η πιο συγκινητική στιγμή της ημερίδας ήταν όταν η κ. Άννα Συνοδινού σηκώθηκε από την θέση της και ζήτησε να μάθει ποιος επιτέλους αρνείται να αποσύρει το κατάπτυστο βιβλίο της Ρεπούση, όταν είναι ολοφάνερο πως αντιδρά η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.
Ενώ η πιο επεισοδιακή στιγμή της εκδήλωσης συνέβη όταν ανέβηκε στο βήμα ο φοιτητής Φιλοσοφικής Κωνσταντίνος Ηροδότου προκειμένου να ακουστεί η αντίθετη άποψη. Όταν άρχισε να παραδίδει μαθήματα ορθολογισμού προς συγκινημένους εθνικόφρονες (όπως χαρακτηριστικά είπε) και να δηλώνει ότι πριν τον 18ο αιώνα δεν υπήρχε Ελληνικό Έθνος αλλά το έφτιαξε ο Αδαμάντιος Κοραής, ο Νεοκλής Σαρρής έγινε έξαλλος, του φώναξε «Ντροπή σου» και οι υπόλοιποι τον κατέβασαν από το βήμα ως εγκάθετο του Λιάκου και της Ρεπούση.
Πρέπει τέλος να πούμε, ότι η τετράωρη ημερίδα έγινε σε συνθήκες αποπνικτικής ζέστης, δεδομένου ότι περιέργως ο εξαερισμός της αιθούσης δεν λειτουργούσε και όλοι πήγαιναν στα ανοιχτά παράθυρα για να αναπνεύσουν! Τελικά, μετά την συμπλήρωση της πρώτης ώρας, αρκετοί άρχισαν να αποχωρούν από την ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα συνεδρίων της ΕΣΗΕΑ, μην μπορώντας να αντέξουν την αφόρητη ζέστη. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, ο απερχόμενος Γ.Γ. της ΕΣΗΕΑ σύντροφος Δημήτριος Τρίμης (επικεφαλής της ομάδας των «Ιών» της «Ελευθεροτυπίας») είχε κάνει και πάλι το θαύμα του: Αφού δεν μπόρεσε να απαγορεύσει την συγκέντρωση του «εθνικιστικού λόμπυ» μέσα στην έδρα της αριστεροκρατούμενης ΕΣΗΕΑ, κατάφερε τουλάχιστον να απαγορεύσει την λειτουργία του air condition, για να υποφέρουν οι «αγανακτισμένοι εθνικόφρονες»…
***
Σύμφωνα με την επίσημη πρόσκληση, ομιλητές στην εκδήλωση, ήσαν οι:
· κεντρικός ομιλητής o Καθηγητής Ιστορίας Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης, πρ. Κοσμήτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών
και οι
· Νεοκλής Σαρρής (καθηγητής Κοινωνιολογίας Παντείου)
· Γιάννης Παπαμιχαήλ (καθηγητής Κοινωνιολογίας Παντείου)
· Κώστας Ρωμανός (καθηγητής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου)
· Βλάσης Αγτζίδης (Δρ Ιστορίας)
· Γιώργος Καραμπελιάς (συγγραφέας - ιστορικός)
[Ο Καραμπελιάς, «ιστορικός»! Στο ρεπορτάζ της φυλλάδας «Παρόν» 20.5.07 (σελ. 11) ο Καραμπελιάς γίνεται «καθηγητής». Συνηθισμένο φαινόμενο στους «πατριωτικούς» κύκλους, π.χ. ο Ζουράρις ο οποίος παρίστανε επί πολλά έτη τον «καθηγητή»].
· Γιώργος Παπαδόπουλος-Τετράδης (δημοσιογράφος της Ελευθεροτυπίας)
[Σημειώνω ότι δεν είναι απλός δημοσιογράφος, αλλά Διευθυντής Έκδοσης της «Ελευθεροτυπίας»]
· Περικλής Νεάρχου (πρ. σύμβουλος του Α. Παπανδρέου για το Κυπριακό)
· Ανδρέας Σταλίδης (Αντίβαρο)
· Γιώργος Κακαρελίδης (καθηγητής Εφ/γων Επιχ.Έρευνας ΤΕΙ) · Χρήστος Κορκόβελος (εκπαιδευτικός)
● Το επίσης υπέροχο ευθυμογράφημα με τίτλο «Ο καρκίνος της μήτρας, η κα Ρεπούση, ο Αλβέρτος και οι άφωνοι δάσκαλοι» του μαχόμενου πατριώτη κ. Γ. Καραρελίδη μπορείτε να απολαύσετε στο site του Αντίβαρου. Είναι η καταπληκτική καταγγελία του εν λόγω αγωνιστού ότι το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού δεν αναφέρει το «τεστ Παπ» ούτε τον Κ. Καραθεοδωρή (όσα γράφει έχουν πιθανότατα ως πηγή τον Δημοσθένη Λιακόπουλο).
● Σημειώνω ακόμη ότι ο "Ελεύθερος Κόσμος" εκτός της αφισοκόλλησης όλων των κεντρικών δρόμων της Αθήνας έχει με link με το οποίο παραπέμπει στο συγκοινωνούν δοχείο "Αντίβαρο". Κι όχι όποιο όποιο, κορώνα ("καπέλο") το έχει στην ιστοσελίδα του.
Κάνοντας κλικ στο "καπέλο" αυτό πας στον "ελληνορθόδοξο" παράδεισο του "Αντίβαρου" μέσω του ελληνοχριστιανικού "Ελεύθερου Κόσμου". Είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Οι πιο δραστήριοι ψευδοπατριώτες έκαναν αυτό που ξέρουν πάντα: Έκαψαν το "ανθελληνικό" και "προδοτικό" βιβλίο.
Δεν έλειψε από τον "εθνικό αγώνα" και το παρασιτικό "πνευματικό" ίδρυμα "Ακαδημία Αθηνών", γι' αυτό παραθέτομε μια έξοχη σχετική γελοιογραφία του Γιάννη Καλαϊτζή από την "Ελευθεροτυπία" της 28.3.07:
Tuesday, May 22, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
9 comments:
Πίσω από κάθε εθνικιστή κρύβεται ένας άνθρωπος χαμηλής αυτοεκτίμησης, γεμάτος κόμπλεξ κατωτερότητας τα οποία αντισταθμίζει με φαντασιοπληξίες και ιδεολογήματα νομίζοντας ότι ανήκει σε μια ανώτερη φυλή.
doctor
Πάσχει από αυτό που στην ψυχανάλυση θα λεγόταν "άγχος ευνουχισμού". Γι' αυτό βγάζει το κόμπλεξ του στους άλλους.
Συγχαρητήρια πάντως στον συντρ. Τρίμη για το σαμποτάζ που τους έκανε! =) Τι πλάκα που θα είχε να είναι όλα τα βαμπίρ εκεί μέσα ψημένα από τη ζέστη και τον ιδρώτα!!
Νίκος
Νομίζω πάντως πως είναι φενακισμός να διαχωρίζουμε τους εθνικιστές από τους πατριώτες. Το λέω αυτό, διότι, πολύ συχνά, σε κριτικές που γίνονται στο εθνικιστικό λόμπυ τα μέλη του αποκαλούνται "ψευτοπατριώτες" κλπ. Πρέπει λοιπόν να σκεφτούμε από ποια πλευρά κάνουμε κριτικ΄΄η στον εθνικισμό: από την πλευρά μιας πιο light μορφής του, η οποία εν καιρώ ειρήνης το παίζει καθωσπρέπει, αποκαλούμενη "πατριωτισμός", η οποίος όμως, εν καιρώ πολέμου δε διστάζει να κάνει πλείστα εγκλήματα στο όνομα της υπεράσπισης της πατρίδας, ή στο όνομα του διεθνισμού και της επιθυμίας να καταργηθούν τα έθνη και να ζήσουν επιτέλους οι άνθρωποι ειρηνικά, δίχως πολέμους; Νομίζω ότι αν δεν απαντηθεί ρητά αυτό το ερώτημα, κοροϊδεύουμε και τον εαυτό μας και τους άλλους.
Νίκος
kouragio suntrofoi pera apo ka8e fwtadisth kribetai enas mikrotsoutsounos. An exeis kotsia kurie Basilakh dhmosieuse to
Το ιδεολόγημα της ελληνορθοδοξίας είναι η επιτομή του μεταμοντερνισμού: πρώην αναρχικοί, πρώην οικολόγοι, απογοητευμένοι αναρχοαυτόνομοι συμπορεύονται με... νεο-ορθόδοξους ταλιμπάν υπό την σκέπη της αποκαλούμενης 'ελληνορθοδοξίας'(το νέο buzz-word)! Ο καλός ο μύλος όλα τα μασάει.
Ζούμε σε μεταμοντέρνους καιρούς..
Τελικά, τι είναι Εθνικισμός...
Το κόμπλεξ κατωτερότητας, ή η αγάπη για την πατρίδα που έχει ο καθένας...?
Προς Χάρη:
Η αγάπη για την πατρίδα είναι έκφραση του κόμπλεξ κατωτερότητος και του άγχους ευνουχισμού. Μόνο κάποιος που δε μπορεί ν' αντέξει την ακαθοριστία και την αβεβαιότητα της ύπαρξης ψάχνει ανακούφιση, ταυτιζόμενος με ετερόνομες ιδέες όπως το έθνος και η πατρίδα. Άρα εθνικισμός=πατριωτισμός=αγάπη για την πατρίδα=κόμπλεξ κατωτερότητας. Ένας άνθρωπος που προσπαθεί να είναι αυτονονμος και ελεύθερος, νομίζω ότι, πρέπει να προσυπογράφει έναν στίχο του Κάλλας πόυ λέει -παραθέτω από μνήμης- "όπου και να πάω θέλω να είμαι ξένος". Ο διεθνισμός δεν είναι μόνο πολιτικό ιδεώδες -με τη στενή έννοια της λέξης-, αλλά και υπαρξιακή στάση.
Νίκος
Eδώ τώρα τίθεται ένα ζήτημα. Η στάση που κρατάτε είναι εναντίον πάσης φύσεως εθνικιστικής κίνησης; Αν είναι έτσι και εγώ συμφωνώ τόσο με το ύφος του κεντρικού ποστ όσο και με τα όσα λέτε παραπάνω παιδιά. Αλλά αν έχει να κάνει με το θέμα του βιβλίου της ιστορίας,το οποίο και κατά την γνώμη μου είναι το ουσιοδέστερο όλης αυτής της ιστορίας, τότε επιτρέψτε μου να διαφωνώ. Μιλάμε για αλλοίωση ιστορικών γεγονότων στην προκειμένη περίπτωση, όχι για κάποια απλή διόρθωση.
Εγώ δεν είμαι εθνικιστής, αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί εμείς να είμαστε "πολιτισμένοι" και αντικειμενικοί εφόσον στην Τουρκία έχουν τόσο ακραίες θέσεις. Τι θα κερδίσουμε;
Post a Comment